Представлення досвіду - Теоретичний опис


     Працюю над темою "Використання інтерактивних методик у процесі навчання молодших школярів", які ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, співробітництва, взаємодії, дають змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.
    Об'єкт дослідження - інтерактивні моделі навчання, обгрунтування її переваг над пасивною моделлю навчання.
    Педагогічну ідею реалізую у контексті особистісно-діяльнісногопідходу до організації навчально-виховного процесу: в центрі його знаходиться той, що вчиться. Формування особистості і її становлення відбувається у процесі навчання при дотриманні певних умов:
  • Створення позитивного настрою до навчання;
  • Відчуття рівного серед рівних;
  • Забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей;
  • Можливість вільно вислухати свою думку і вислухати свого товариша;
  • Вчитель не є засобомпохвали і покарання, а другом, порадником, старшим товаришем.
     Впроваджую у роботі інтерактивної методикишляхом використання фронтальних та кооперативних форм організації навчальної діяльності учнів.
     Інтерактивне навчання дає змогу залучити до процесу пізнання всіх практично учнів, дає їм можливість розуміти і рефлексувати з приводу того, що вони знають і вміють. Навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії учнів. Організація інтерактивного навчання передбачаємоделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор і спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідних ситуацій. Під час інтерактивного навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, конструктивно мислити, прийматипродумані рішення.
    Свій досвід продемонструвала під час Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" в номінації "Початкові класи", є призером міського туру конкурсу.