Представлення досвіду - Методоб'єднання
Взаємодія
школи та сім'ї. Роль батьків в адаптації дітей до школи.
)
Розвиток мовленнєвої діяльності учнів початкової школи на уроках читання.
Про важливістьмовної культури особистості зазначав у своїх працях великий український педагог В.О.Сухомлинський. "Мовна культура людини - це дзеркало її духовної культури. Найважливішим засобом впливу на дитину, облагороджування її почуттів, душі, думок, переживань є краса і велич, сила і виразність рідного слова".
Розвиток зв'язного мовлення - провідний принцип навчання читання рідної мови в початкових класах. Він охоплює всі сторони мовленнєвої діяльності учнів. Програмою передбачається набуття учнями елементарних знань про мовлення: усне й писемне, діалогічне й монологічне; про особливості висловлювань, обумовлені їх комунікабельними завданнями, ситуацією спілкування. Однак найважливішим завданням єрозвиток умінняздійснювати всі видимовленнєвої діяльності(аудіювання, говоріння, читання, письмо).
Робота над правильною вимовою, чіткістю й виразністю усного мовлення, над збагаченням словника, правильним і точним вживанням слова, над словосполучення і зв'язним висловлюванням, над орфографічно-грамотним письмом має стати основою кожного уроку.