Представлення досвіду - Теоретичний опис
Працюю над темою "Використання інтерактивних методик у процесі навчання молодших школярів", які ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, співробітництва, взаємодії, дають змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.
Об'єкт дослідження - інтерактивні моделі навчання, обгрунтування її переваг над пасивною моделлю навчання.
Педагогічну ідею реалізую у контексті особистісно-діяльнісногопідходу до організації навчально-виховного процесу: в центрі його знаходиться той, що вчиться. Формування особистості і її становлення відбувається у процесі навчання при дотриманні певних умов:
- Створення позитивного настрою до навчання;
- Відчуття рівного серед рівних;
- Забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей;
- Можливість вільно вислухати свою думку і вислухати свого товариша;
- Вчитель не є засобомпохвали і покарання, а другом, порадником, старшим товаришем.
Інтерактивне навчання дає змогу залучити до процесу пізнання всіх практично учнів, дає їм можливість розуміти і рефлексувати з приводу того, що вони знають і вміють. Навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії учнів. Організація інтерактивного навчання передбачаємоделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор і спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідних ситуацій. Під час інтерактивного навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, конструктивно мислити, прийматипродумані рішення.
Свій досвід продемонструвала під час Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" в номінації "Початкові класи", є призером міського туру конкурсу.