КВК
для учнів 2 класу
Мета: за допомогою різних вправ закріпити знання таб¬лиць додавання і
віднімання; формувати вміння й на¬вички розв’язувати задачі; розвивати
логічне мислення, пізнавальну самостійність, творчу активність; виховува¬ти
працелюбність, почуття дружби.
Обладнання: таблиця для усної лічби; таблиці з малюнка¬ми та коротким записом
задач; ромашки з числами; гео¬метричний матеріал; зображення поїздів; ребуси;
інди¬відуальні картки для оцінювання; медалі.
ХІД ГРИ
І. Організаційний момент. Розподіл на команди
Визначення капітанів
Команда «Кмітливі»
Щоб усе прекрасно знати,
Будем добре міркувати,
І свій розум розвивати!
Додавати, віднімати
Команда «Розумні»
Треную свій розум, увагу та пам’ять.
Працює мій мозок, і вчусь я старанно.
ІІ. Розминка
1. Гра «Хто перший підніметься сходинками»
2. Поставити потрібні знаки та розв’язати приклади.
6 * 4 * 7 = 3 10 *5 *1= 6
8 * 2 * 4 = 2 7 * 3 * 9 =1
ІІІ. Завдання конкурсу
1. Вставити числа, при додаванні яких одержимо чис¬ла 9 і 10.
(Завдання для капітанів.)
— Чий поїзд швидше рушить із місця?
2. Гра «Визнач час відправлення поїзда»
Час відправлення поїзда засекречений. У кожної коман¬ди є ромашка з числами.
Вони повинні простежити за зміною чисел, записаних на пелюстці ромашки.
Починаючи з числа 2, за годинниковою стрілкою, знайти число, за допомогою
якого змінюються числа. Воно й буде означати годину відправлення поїзда.
Записати число у середину ромашки.
3. Задачі у віршах
— Настав час розв’язувати задачі!
1 команда
• На лужку серед лози
Заховались три кози.
А отут, в густій траві,
Ще пасуться собі дві.
Може, скажем всі гуртом,
Скільки є тих кіз разом?
• Десять мавпочок у клітках:
Дорослі є і мавпи-діти.
Дорослих мавп у клітці п’ять,
А скільки там є мавпенят?
2 команда
• У садок до годівниці
Прилетіли три синиці, ,
Потім ще одна синиця.
Скільки птиць на годівниці?
• По дорозі зайчик біг,
Ніс сім яблук на пиріг.
Двоє впали, покотились...
Скільки яблук залишилось?
4. Розв’язати задачі за коротким запи¬сом.
• У Марійки — 8 кульок
У Ссргійка — ?, на 3 кульки <
• Їжачок — 5 грибів
Білочка — ?, на 4 гриби >
— Розгляньте малюнок і задачу.
— Кого ви бачите на малюнку?
— Про що необхідно дізнатися в задачі?
Фізкультхвилинка
Раз — піднялись, два — присіли,
Хай мужніє наше тіло.
Хто ж втомився присідати?
Може, час відпочивати?
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Раз — піднявся увесь клас —
Фізкультпауза у нас.
5. Вправи геометричного змісту.
• У кожної групи по 8 паличок. Викладіть із них один квадрат.
• Полічіть скільки на одному малюнку трикутників.
6. Вставити пропущені числа.
7. Розгадати ребус
ІV. Підсумок змагань. Нагородження учасників.
|